Szukaj na tym blogu

niedziela, 22 maja 2011

Już nie tylko w sferze idei! CSR odgrywa coraz większą rolę w strategiach marketingowych firm. Jakie są największe bariery na drodze jego rozwoju? Czemu CSR to nie tylko modne narzędzie? Jakie konkretnie korzyści może przynieść Twojej firmie? Zapraszamy do zapoznania się z wynikami raportu "Menedżerowie 500/Lider CSR":

Już nie tylko w sferze idei! CSR odgrywa coraz większą rolę w strategiach marketingowych firm. Jakie są największe bariery na drodze jego rozwoju? Czemu CSR to nie tylko modne narzędzie? Jakie konkretnie korzyści może przynieść Twojej firmie? Zapraszamy do zapoznania się z wynikami raportu "Menedżerowie 500/Lider CSR":: "Już nie tylko w sferze idei! CSR odgrywa coraz większą rolę w strategiach marketingowych firm. Jakie są największe bariery na drodze jego rozwoju? Czemu CSR to nie tylko modne narzędzie? Jakie konkretnie korzyści może przynieść Twojej firmie? Zapraszamy do zapoznania się z wynikami raportu 'Menedżerowie 500/Lider CSR':


CRnavigator
www.crnavigator.com
CRnavigator - platforma wymiany poglądów na temat społecznej odpowiedzialności biznesu i zrównoważonego rozwoju, porusza ważne, aktualne tematy i ukazuje je w szerokim kontekście."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz