Podejmuje bogato problematykę naukoznawstwa i nauki współczesnej: prawa, finansów, biznesu, innowacji, startupów, przedsiębiorczości, transferu technologii, nowoczesnych technologii komunikacyjnych, sztuki i kultury, dziennikarstwa naukowego.
Szukaj na tym blogu
sobota, 14 maja 2011
Starlink: wartość reklamy w polskim Internecie wciąż rośnie
Starlink: wartość reklamy w polskim Internecie wciąż rośnie: "Starlink przeprowadził badanie, z którego wynika, że polski rynek reklamowy cały czas się rozwija - w pierwszym kwartale 2011 roku jego wartość wyniosła 1,631 mld zł, co jest wzrostem o 2,7 procenta. Znacznie mocniej poszybowała w górę reklama internetowa, na którą wydano aż o 20,9 procenta więcej. Przeczytaj całą wiadomość na idg.pl
"
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz